Dodatek węglowy

Informacja o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy dotycząca dodatku węglowego

Informacja Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Karsinie z dnia 19 września 2022 r. o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego.

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr V/331a/2022 z dnia 16 sierpnia 2022 r. w sprawie udzielenia Pani Magdalenie Jereczek -  Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Karsinie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dot. dodatku węglowego, Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Karsinie zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca.


Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Karsin i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Pomorskiego.


Gmina Karsin złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.
Z uwagi na dużą ilość złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego i kosztów doręczenia zawiadomienia stron podjęto decyzję o szczególnej formie zawiadomienia zainteresowanych poprzez umieszczenie zawiadomienia na stronie internetowej Gminy Karsin.


Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.

Wyświetlono: 81

Facebook.com X.com